pondělí 3. února 2014

Beauty



Not so long time ago my main aim was to lose weight and i thought that being skinny is enough to be beautiful. Emm.. I was wrong..  I start to realize important things, for example that size of my jeans don't define my beauty..
There are girls who are a bit fatter but still they have nice elastic body,clean skin,nice hair and they don't have to have cellulite. In fact, there are some skinny girls who have cellulite..
Moreover,some skinny girls are having non-stop oily hair and unhealthy skin..
To sum up,I would like to say that it's not all about body size but whether girl does take care of her skin etc. or not.. To be honest,I'm tired of a stupid stereotype that women should be skinny.. Women must be happy and beautiful.  
And beauty may be different..


Poslední  dobu jsem měla jako hlavní cíl zhubnout a zdálo se mi,že pro krásu stačí jen jedna věc a to být hubenou. Emmm.. to jsem byla v omylu. Začínam si uvědomovat důležité věci,například to,že velikos mých džínu neurčuje krásu. 
Ba naopak, existuji krásné slečny,které jsou při těle,ale přitom mají pevný namkaný tělo, čistou plet' na obličeji, hezké vlasy a vůbec nemusí  mít celulitidu.. a to mi věřte,že hodně vyhublých holek má celulitidu.
Taky jsou hubený holky s non-stop mastnými vlasy a špatnou,nezdravou pletí..
Pointa toho celýho článku je,že nezáleží na postavě,ale na tom jestli slečna pečuje o sebe nebo ne..
Unavuje mě ten hloupý stereotyp,že žena má být hubená.. Žena má být štastná a krásná. 
A krása může být různou..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...